Felanmälan

Brister i din lägenhet eller lokal eller i gemensamma delar i fastigheten kan anmälas genom en felanmälan. Det kan till exempel vara droppande kranar, fel på en tvättmaskin i tvättstugan, trasig belysning i trapphus eller liknande.

Felanmälan 
via Mina sidor

Du kan när som helst anmäla fel genom att logga in på Mina sidor.

Ny på Mina Sidor?
För att logga in för första gången behöver du registrera dig och skapa ett lösenord.
Besök registreringssidan och följ instruktionerna.

Felanmälan via telefon

Du kan under nedanstående telefontider även inrapportera felanmälan via telefon.

Telefontider
Alla vardagar kl 07.00–08.00

Innerstad och närförort

08-645 66 40


Märsta

08-519 42 449


Björknäs/Nacka & Vårdboenden

08-519 42 443

 

Felanmälan Hiss:

CityHiss Stockholm
Dygnet runt 

08-604 06 85 

Vid akuta fel

Akuta fel är fel som riskerar allvarlig skada på fastigheten eller risk för personskada. Det kan till exempel vara fel på elanläggningen i lägenheten, stopp i golvbrunnen i badrum med stigande vatten eller vattenläckage.

Vid akuta fel, under kontorstid
08.00-17.00 (lunch 12-13),
kan du kontakta oss på kontoret:

08-411 50 20

 

För akuta fel, utanför kontorstid,
hänvisas till Securitas Jourmontör: 

08-657 77 00 

Telefonnummer finner du även alltid på fastighetens entrétavla.

Vid brand och olycksfall ringer du alltid 112